Geboortelijsten

Verzenden

  • Vanaf € 75,- GRATIS levering in België en Nederland. 

  • Heeft jouw bestelling een totale waarde onder € 75,-? Dan bedraagt de verzendkost voor België en Nederland € 6,50.

  • Momenteel kan er verzonden worden naar adressen in België en Nederland. Voor verzending naar andere landen kan je ons steeds contacteren via webshop@mimibaby.be.

  • Als verzendoptie kan je kiezen voor verzending aan huis door Bpost of gratis afhaling in de winkel, indien alle artikelen uit jouw bestelling voorradig zijn in dezelfde winkel. De openingsuren van de winkels kan je hier terugvinden.

  • Wanneer je aangeeft te opteren voor verzending, verklaar je kennis genomen te hebben van de algemene voorwaarden van Bpost, deze zijn tevens hier terug te vinden. 

Levering

  • Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 werkdagen te verzenden.

  • Gepersonaliseerde producten hebben een levertermijn van 4 à 20 werkdagen. Informeer gerust via webshop@mimibaby.be indien je graag de levertermijn van jouw bestelling wenst te weten.

  • Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het normaal gezien binnen de 1 à 2 werkdagen geleverd.

Bpost informeert je op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 30 minuten voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket:

          • afhalen in een Bpost postcentrum in de buurt,
          • laten leveren op een andere dag,
          • laten leveren op een ander adres of
          • laten neerzetten op een veilige locatie.

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. Check zeker ook je ongewenste mails of beter, download de Bpost app, registreer met je online shopping e-mailadres en je ontvangt automatisch je pakketnotificaties.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Bpost postcentrum in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

Mijn pakket werd beschadigd geleverd?

Bezorg ons een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing.